Translate

söndag 30 december 2012

Nu har jag en facebooksida

Så nu har jag skapat en gilla-sida på facebook. Jag har länge låtit bli, för att jag helst vill hålla allt här. Men så fick jag för mig att jag skulle testa det, bara för att det kan vara kul och trevligt.

Tanken är fortfarande att hålla i princip allt jag skriver här. Ni som inte är intresserade av facebook kan sluta läsa nu. ;)

Och jag tror inte att jag kommer publicera varje inlägg i nyhetsflödet, för er som gillar sidan. Om ni inte vill det, förstås. Jag tänker att det nog blir för mycket i era nyhetsflödet. Bättre ni väljer att titta här, när ni vill och orkar.

Jag kommer inte marknadföra sidan till höger och vänster, hos alla mina vänner och bekanta osv, för att få "sympati-gillanden". Tanken är att sidan ska vara till för er som läser här, inte för att jag ska ha så många gillanden som möjligt.

Jag har gett er möjligheten för er att lägga upp statusar, bilder och filmer på sidan. Om ni vill. Tänk på att sidan är offentlig för alla att se. Och jag tar absolut ansvar och modererar. Inte för att jag tror det ska behövas, men ibland får jag ta bort oförskämda och tramsiga kommentarer här på bloggen från anonyma personer.

Ni hittar facebooksidan här:

https://www.facebook.com/Aspergermamma

Vi får se vad det blir av den! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar