Translate

måndag 6 maj 2013

Nu har jag lagt till kommentarsgranskning igen

Jag känner mig tyvärr tvingad att granska alla kommentarer innan de publiceras i bloggen. Anledningen är den stora mängd skräpkommentarer jag fått på sistone. Med länkar som oseriösa människor vill att jag och ni läsare ska klicka på. Jag har därför valt att granska alla kommentarer innan de publiceras, för att skydda er från sånt. Det är tråkigt för jag gillar att kommentarer syns direkt så den som skrev kan se att de kommer in.

Någon ordkontroll kommer jag dock inte lägga in, för jag tycker själv att de är jättestöriga och svåra att få rätt faktiskt.

Och de enda "riktiga" kommentarer som jag inte godkänner är det som är oförskämda mot mig eller någon annan. Det händer väldigt sällan, men sådana tar jag bort direkt. Man får dock gärna ha en annan åsikt än mig, så sådana kommentarer godkänner jag alltid och de får vara kvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar