Translate

måndag 25 november 2013

En liten statusuppdatering

Jag vill bra skriva några rader och ge en statusuppdatering. Det är mycket nu.

Både sånt som kräver en insats:
* jobbet
* barnen som har en period då de trotsar och skriker mycket
* att maken haft en del ont igen, vilket har lett till att jag fått ta hand om barnen en hel del själv 
* en del privat administration
* besök på HAB
* flera barnkalas med dagisgrupperna

Och sånt som är kul och ger energi:
* kusinens dop inklusive besök av min bror med familj och min mor
* The Gluten Summit föreläsningarna - otroligt intressant! (Och bra pris - 67 dollar för 30 timmar med föreläsningar om gluten och kosten i allmänhet.)
* och sen en intervju av två dietiststudenter om kost och autism.

Det är därför jag inte bloggat i samma takt som tidigare. Jag har känt att den berömda "väggen" varit lite närmre än på länge. Men var inte oroliga. Jag kommer snart igen. Och det kommer det lite sammanfattat om The Gluten Summit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar